Subject: FW: Koristus teel
From: "Gerthard Tints" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 22 May 2024 15:07:05 +0300

Tere

Oma teehooldajale olen info edastanud, aga enamik kilde Tartu maanteel,
mis on Transpordiameti haldusala.

Lugupidamisega

Gerthard Tints

Arendus- ja haldusamet
Teehoiuspetsialist
Rae Vallavalitsus

Mobiil: +372 55597584

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Veeb:  <http://www.rae.ee/> www.rae.ee

From: Riigiinfo 1247 <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, May 22, 2024 2:41 PM
To: Rae Vallavalitsus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Koristus teel

Tere.

Politsei palub koristust peale avariid, teel klaasikillud. Mõigu tee ja
Tartu maantee ristmikul peal.

Lugupidamisega

Marina Silm

operaator

Riigiinfo telefon 1247

[email-masked] <mailto:[email-masked]>